منوع

اطلالة اولى لشقيقة ريم البارودي.. كأنهما توأم!!

فى أول ظهور لشقيقة الفنانة ريم الباروي وذلك بعد استضافتها فى برنامج “صبايا الشمس” مع الإعلامية ريهام سعيد بعد سنوات من أزمة بينهما.

و حلّت الفنانة ريم البارودي قبل أسابيع ضيفةً على حلقة خاصة من برنامج “صبايا الشمس” الذي تقدّمه الإعلامية ريهام سعيد، وذلك بعد خلاف بينهما استمر ثلاث سنوات، وتحدثت “البارودي” في الجزء الثاني من الحلقة عن كواليس الأيام الأخيرة قبل وفاة والدها ودور شقيقتيها معها.

وبعد إذاعة الحلقة انتشرت على السوشيال ميديا أول صورة تجمع الفنانة المصرية ريم البارودي مع شقيقتها المحجبة، والتي تدعى “نشوى”.

جمهور الفنانة المصرية تداولوا الصورة على مواقع التواصل الاجتماعي مؤكدين أن شقيقة ريم تشبهها كثيرا، حيث أن ملامحهما متقاربة إلى حد كبير.

وكانت ريم البارودي قد نشرت مجموعة صور من قبل تجمعها بشقيقتها الثانية والتي تدعى «دينا»، والتي التقطتها من حفل زفاف الأخيرة قبل عدة سنوات.

وكشفت ريم البارودي خلال الحلقة تفاصيل خلافها مع “ريهام” بعد فترة طويلة من الشدّ والجذب، حيث واجهتها على الهواء، بعد الأزمة التي حدثت بينهما على الشاشة ووصلت الى ساحات القضاء.

قالت ريهام سعيد لريم البارودي :«حسيت الخلاف بدأ في فرح أحمد فهمي»، فقالت ريم البارودي: كنا بنختلف الاول والخلاف مكنش بيطلع للناس ومكناش بنتخاصم، والخلاف ابتدا ان في شخص ما بينا وانا دايما في التصور ببقى شخص متوتر، وكنت داخلة اصور، والخلاف مفيهوش زينة خالص، وغيرت على وفاء وزعلنا الزعل العادي، والموقف اصلًا كان بسبب كده».

وقاطعتها ريهام سعيد، قائلة: «الخلاف حسيت انه بدأ لما كنا في فرح احمد، وقالتلي ليه محطتيش صورة لوفاء عامر».

واستكملت ريم كلامها: «احنا داخلين على رمضان وانا عارفة عاشور وهو شخصية محترمة جدًا بس اخوه كداب، وبتمنى اخوه يطلع يقول، وبعد كده كان في بوست نازل وحد من الفانز قالك ريم البارودي بالنسبالك ايه قولتيله ماتت بالنسبالي، وبابا كلمني قالي ليه ريهام قالت كده، وكلمت الشخص ده قالي هي زعلانة عشان زينة ودخلنا في موضوع تاني، زعلانة عشان مضت المسلسل الجديد مع زينة، قولتله هي زعلانة من ايه وكان هادي فـ ابتدا ينرفزني اوي، انا عارفاكي شخصيًا لا يمكن اقول عليكي كلمة “الفا*رة” وقولت اذا خاصم فجر”.

وتابعت: «بس اللي نزل للوطن العربي غير الواتساب الحقيقي وكان مونتاج، وبعد ما خلصت المكالمة راح احمد الهواري قالي امسحي الفويسات دي بسرعة ومكنتش متوقعة انه هيسمع الوطن العربي كله، واكيد اللي بيتعدى حقوقه، واللي اتقالك كذب واحمد الهواري يشهد لحد دلوقتي»، وأضافت ريم: ده شتام وبيجيب أعراض الناس، وغلطان وقليل الأدب

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى